Már hallottál róla, de nem vagy benne biztos, hogy szükséged van rá?

Ingyenes ismertetőnkből mindent megtudhatsz a Service Design-ról!

Mostanában egyre többet hallani a Service Design kifejezést, de sokan félreértelmezik vagy nincsenek tisztában vele, hogy mire tud megoldást nyújtani.

Miről is van szó?

A service design egy szolgáltatáshoz kapcsolódó emberek, infrastruktúra, kommunikáció és összetevők tervezésének és összeszervezésének a folyamata annak érdekében, hogy javítsuk annak minőségét, valamint a szolgáltató és ügyfelei közötti interakciót.

De hagyjuk a száraz definíciókat. Nézzük, miben segíthet neked a Service Design?

Egy szolgáltatás tervezése közben a service design segít eligazodni a változó ügyféligényekből, technológiai újításokból fakadó bizonytalanságban így döntéseidet megérzések helyett valós ügyfélvisszajelzésekre alapozhatod.

Ma már nem elég, hogy jó terméket, szolgáltatást nyújts. Arra van szükség, hogy a fogyasztóid valódi pozitív ügyfélélményt kapjanak. Ennek megtervezésében és kivitelezésében a service design a megfelelő eszköz.

Folyamat

gondolkodásmód

eszköztár

Ez még csak egy rövid bevezető volt. Ha szeretnél még többet megtudni arról, hogy a Service Design hogyan tud segíteni Neked, töltsd le ingyenes ismertetőnket!